Σούπερ σέξι γλουτοί και γυμνασμένα μπράτσα με μία μόνο άσκηση !

13

Το “δύο σε ένα” το αγαπάμε πάντα! Όταν αυτό μάλιστα σημαίνει ότι με μια άσκηση μπορούμε να γυμνάσουμε δύο σημεία του σώματός μας είναι ακόμα καλύτερο! Οι γλουτοί και τα μπράτσα σου είναι δύο περιοχές που έχεις ως προτεραιότητα για να γυμνάσεις κι εμείς τώρα σου λέμε ότι μπορείς να το κάνεις με μια κίνηση ματ.

Δεν χρειάζεται να χύνεις τον ιδρώτα σου ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο για ν’ αποκτήσεις τέλειους γλουτούς και δυνατά μπράτσα, καθώς με το «dumbbell thruster», την άσκηση που προτείνουν κορυφαίοι personal trainers θα δεις το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς πολύ κόπο και χρόνο.

Πώς λειτουργεί;

  • Πιάσε τη μπάρα με τα βάρη ή ένα ζευγάρι βαράκια, στάσου και κράτησέ την στο ύψος των ώμων σου.
  • Κράτησε το βάρος του σώματός σου στα πέλματά σου, ενώ λυγίζεις τα γόνατά σου κι εκτελείς squat.
  • Τα πόδια σου θα πρέπει να είναι ανοιχτά στο πλάτος των ώμων.
  • Καθώς εκτελείς το squat, πίεσε την μπάρα πάνω απ’ το κεφάλι σου.
  • Χωρίς να σταματήσεις, χαμήλωσε πάλι τη μπάρα στην αρχική της θέση κι επανάλαβε.
  • Κάνε μια παύση και κάνε ξανά την άσκηση με όσο το δυνατό γρηγορότερες κινήσεις.

Oι γυμναστές προτείνουν να εντάξεις τη συγκεκριμένη άσκηση στην ρουτίνα της προπόνησής σου δοκιμάζοντας να κάνεις οκτώ γύρους των 20 δευτερολέπτων με διαλείμματα 10 δευτερολέπτων ενδιάμεσα. Τα χέρια και οι γλουτοί σου θα γυμναστούν εκπληκτικά και τα αποτελέσματα θα είναι ορατά μέσα σε λίγο καιρό!