Battling Ropes : αυτή είναι η νέα τάση στο personal training

Ένας σημαντικός παράγοντας για μια καλή προπόνηση είναι ο συνδυασμός cardio και μυικής δύναμης. Οι δυνατοί μύες προσφέρουν μεγαλύτερη αντοχή, γι ‘αυτό και καλό είναι εκτός από το τρέξιμο στο διάδρομο να κάνεις επίσης και ασκήσεις με βάρη.

Εάν ωστόσο τα βάρη δεν σε πείθουν και πολύ, τότε σου έχουμε βρει την τέλεια εναλλακτική λύση. Ποια είναι αυτή; Τα battle ropes, τα οποία αν δεν έχεις δοκιμάσει, πρέπει να το κάνεις άμεσα.

Η προπόνηση με τα battle ropes, όπως θα φαντάζεσαι ήδη από την ονομασία, είναι μια σκληρή προπόνηση, αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματική.

Πρόκειται για σχοινιά μήκους μεταξύ 15 και 20 μέτρων, που ζυγίζουν αρκετά κιλά και έχουν πάχος περίπου 40 mm.

Πώς να κάνεις την άσκηση;

Είναι πολύ απλή. Τα battle ropes πρόκειται για δύο σχοινιά που είναι δεμένα σε έναν τοίχο, δέντρο ή και κάτω στο έδαφος. Ενώ παραμένεις στην ίδια θέση, κρατώντας τα πόδια σου όσο το δυνατόν πιο σταθερά, αρχίζεις να κουνάς τα χέρια σου με έντονο τρόπο.

Μπορείς επίσης να κάνεις την άσκηση σε ζευγάρια, η οποία θα είναι και πιο διασκεδαστική. Μπορείτε να κρατάτε ο καθένας ξεχωριστά από ένα άκρο. Να θυμάσαι ωστόσο να λυγίζεις λίγο τα γόνατα σου και να ασκείς έντονα τα χέρια σου.

Ένα από τα οφέλη που αυτής της προπόνησης είναι ότι είναι αρκετά απλή και εύκολη, ενώ την ίδια ώρα αποτελεί από μόνη της ολοκληρωμένη άσκηση που έχει αποτελέσματα.