Burpees και προβολές: Οι 2 κορυφαίες ασκήσεις στο σπίτι για γράμμωση σε γλουτούς και πόδια!

49

Στο γυμναστήριο έχει πάρα πολύ κόσμο και δεν μπορείς να ασκηθείς ή δε θέλεις να βγεις από το σαλόνι σου; Μάθε τις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις σε ένα δωμάτιο.

Aυξάνουν τους καρδιακούς σου παλμούς και καις πολλές θερμίδες ενώ αποκτάς έντονη γράμμωση.

Κάν’ την: Κάθισε σε πολύ χαμηλό κάθισμα, μετά πάτησε τα χέρια μπροστά και φέρε πίσω τα πόδια
σου με αναπήδηση και έλα σε «σανίδα», μετά φέρε ξανά με άλμα μπροστά τα πόδια και σήκω όρθια ή πήδα ψηλά.

Δυναμικές προβολές

Eξαιρετική για τους γλουτούς και τα πόδια σου.

Κάν’ την: Ξεκίνα με τα πόδια ανοιχτά στο φάρδος των ισχίων. Φέρε το ένα πόδι μπροστά σε θέση προβολής και χαμήλωσε το σώμα σου μέχρι το μπροστινό πόδι να λυγίσει στις 90 μοίρες. Ανέβα σπρώχνοντας από τα πόδια, σήκω στις μύτες των ποδιών και φέρε ξανά τα πόδια σου παράλληλα μεταξύ τους