Χάστε έως 8 κιλά εν μέσω διακοπών

34
Αν θέλετε να ξεφορτωθείτε τα παχάκια των μικρών παρεκτροπών των διακοπών σας και να ξαναβρείτε τη φόρμα σας, μπορείτε με το πρόγραμμα που σας προτείνουμε να χάσετε τέσσερα κιλά σε ένα μήνα ή και οκτώ σε δύο, αν το πρόβλημά σας είναι μεγαλύτερο. Δεν έχετε, λοιπόν, παρά να το επιχειρήσετε κατά τη διάρκεια ή αμέσως μετά τις διακοπές σας. Το διαιτολόγιο που σας προτείνουμε περιλαμβάνει τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων, σωστά κατανεμημένες μέσα στην εβδομάδα, ώστε να μη στερηθείτε θρεπτικές ουσίες, να χάσετε λίπος και όχι μυϊκό ιστό και κυρίως να μην καταστρέψετε τον μεταβολισμό σας. Αν μάλιστα αυξήσετε ταυτόχρονα και τη φυσική σας δραστηριότητα, τότε το αποτέλεσμα θα είναι ακόμη πιο άμεσο και πιο μόνιμο. Και αν δεν έχετε χρόνο να πηγαίνετε στο γυμναστήριο, μπορείτε να περπατάτε ή να κολυμπάτε ή να κάνετε ποδήλατο μισή ώρα την ημέρα.

Δευτέρα 

Πρωινό
1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά) και 1 φέτα ψωμί με λίγο βούτυρο και ένα κουταλάκι μέλι

Μεσημεριανό 
1 φιλέτο μοσχαρίσιο (ή ψαρονέφρι) ή 2 μπιφτέκια ή μοσχάρι κοκκινιστό (150 γρ.), 1 σαλάτα από ωμά ή βραστά λαχανικά με 1 κουταλιά ελαιόλαδο και 1/2 φλιτζάνι πουρέ (ή πατάτες φούρνου ή ρύζι)
ή
1 μερίδα γιουβαρλάκια με σαλάτα πράσινη
ή
2 σουτζουκάκια στον φούρνο, 1 σαλάτα από ωμά ή βραστά λαχανικά με 1 κουταλιά ελαιόλαδο
και 1/2 φλιτζάνι πουρέ (ή πατάτες φούρνου ή ρύζι)

Βραδινό
1 μέτριο παξιμάδι με τριμμένη φέτα, ντομάτα και 1 κουταλάκι ελαιόλαδο και1 φρούτο

Ολόκληρο το άρθρο εδώ http://www.vita.gr/diaita/xaste-varos/article/36647/xaste-mexri-8-kila-en-mesw-diakopwn/