Διάλειμμα στη δίαιτα : Πως , γιατί & για πόσο.

16

Μπορεί να πιστεύεις πως ακολουθώντας μια αυστηρή διατροφή, χωρίς να ενδώσεις καθόλου σε διατροφικούς πειρασμούς, μπορεί να σου αποφέρει γρηγορότερα αποτελέσματα, όμως μια νέα έρευνα έρχεται να καταρρίψει αυτή την πεποίθηση και, μάλιστα, με αποδείξεις. Το διάλειμμα από τη δίαιτα είναι απαραίτητο είναι απαραίτητο στάδιο της διαδικασίας. Ο λόγος; Δες παρακάτω τα αποτελέσματα της έρευνας.

 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, 7,7 κιλά περισσότερα έχασαν άτομα που έκαναν δίαιτα για 16 εβδομάδες με μεγάλα διαλείμματα 14 ημερών κάθε 2 εβδομάδες, συγκριτικά με εκείνους που κράτησαν τη δίαιτα επί 16 συνεχόμενες εβδομάδες χωρίς διάλειμμα.

 

Η παύση μπορεί να βοηθά να μειωθεί η αντίδραση του οργανισμού στη δίαιτα, που σε κάνει να πεινάς περισσότερο και μειώνει το μεταβολισμό σου (Πηγή: International Journal of Obesity).

Διάλειμμα από δίαιτα | Μερικοί ακόμα λόγοι για ακολουθήσεις αυτή τη τακτική:

  • Η αναμονή για την περίοδο του διαλείμματος, αναμφίβολα, θα σε κάνει να περιμένεις κάτι. Δεν θα σκέφτεσαι ότι στερείσαι τις αγαπημένες σου γεύσεις, αλλά θα περιμένεις να φτάσει η στιγμή που θα τις απολαύσεις.
  • Δεν σε αποθαρρύνει να σταματήσεις την προσπάθεια, αφού το επερχόμενο διάλειμμα αποτελεί ένα κίνητρο για να συνεχίσεις δυναμικά.
  • Σε βοηθά στο να παραμείνεις κοινωνική, αφού δεν χρειάζεται να ακυρώνεις εξόδους και γεύματα με φίλους, αλλά απλά να τα μεταφέρεις τις μέρες που θέλεις να κάνεις το μικρό σου διάλειμμα.
  • Δεν σου στερεί τις αγαπημένες σου γεύσεις. Το μόνο βέβαια είναι πως θα έχεις και εσύ (όσο και αν αγαπάς την υγιεινή διατροφή) τα δικά σου αγαπημένα λιπαρά γεύματα ή γλυκά. Και όχι, δεν χρειάζεται να τα στερηθείς, αλλά απλά να τα απολαύσεις τις κατάλληλες μέρες.
  • Η απόλαυση έχει μεγαλύτερο νόημα. Μετά από μία περίοδο αποχής από λιπαρές τροφές και γλυκά, η κατανάλωσή τους είναι μια στιγμή απόλυτης απόλαυσης.