Επίπεδη κοιλιά τώρα !

107

Η καλύτερη διατροφή για απώλεια πόντων στην περιοχή της κοιλιάς είναι εκείνη που:

A. προωθεί την καύση λίπους (χαμηλή σε ενέργεια) και
B. διατηρεί σταθερά τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα (πλούσια σε φυτικές ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες).

Τι να κάνεις: 

1. Φρόντισε να έχεις μικρά και συχνά γεύματα (ώστε να αναγκάζεις τον οργανισμό σου να χρησιμοποιεί το λίπος του και όχι μόνο το γλυκογόνο του για παραγωγή ενέργειας).

2. Σε κάθε γεύμα φρόντισε να έχεις μικρή ποσότητα υδατανθράκων (αδρά επεξεργασμένων, όπως όσπρια, νιφάδες βρώμης, αναποφλοίωτο ρύζι) συνδυασμένους με λαχανικά (πχ ρόκα, σπανάκι, καρότο, τομάτα, κόκκινο λάχανο) και πηγή πρωτεΐνης (άπαχο κοτόπουλο, ψάρι) και χρησιμοποίησε ελαιόλαδο ή λάδι κανολα ως πηγή λίπους στο φαγητό ή τη σαλάτα, (για καλύτερο γλυκαιμικο και ινσουλιναιμικό έλεγχο). Βάλε στο διαιτολόγιό σου φρούτα (αχλάδι, ακτινίδιο, ξηρά δαμάσκηνα, φράουλες), ψάρια (όπως σολομό, τσιπούρα, σαρδέλα) , ημιάπαχα γαλακτοκομικά (γάλα, γιαούρτι  με προβιοτική καλλιεργεια, τυρί).
Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι των οποίων η διατροφή βασίζεται σε τέτοια τρόφιμα αποθηκεύουν λιγότερο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

3. Πίνε πολύ νερό και πράσινο τσάι.

4. Για βέλτιστα αποτελέσματα χρειάζεσαι συστηματική αερόβια άσκηση (γρήγορο περπάτημα, ποδήλατο κλπ).