Junk food : και τώρα τι τρώμε για να ισορροπήσουμε τον οργανισμό μας ;

82

Όταν καταναλώσεις μεγάλες ποσότητες junk food, που είναι πλούσιο σε κακά λιπαρά, αλάτι, ζάχαρη, τεχνητά χρώματα και γεύσεις, το σώμα σου θα έχει μια δύσκολη και παρατεταμένη πέψη με αποτέλεσμα την παραγωγή μεγάλων ποσοτήτων τοξινών. Στην προσπάθεια να εξουδετερώσει την αυξημένη οξύτητα κατακρατά υγρά με αποτέλεσμα να νιώθεις πρήξιμο και το βάρος σου να αυξάνεται.

Τι να κάνω αν έχω φάει πολύ junk food;  Τι θα βοηθήσει:

  • Τρόφιμα πλούσια σε κάλιο και νερό θα συμβάλλουν στην απομάκρυνση του περιττού νατρίου (αλάτι) από το σώμα σου. Το πεπόνι, τα σταφύλια, το πορτοκάλι, το σπανάκι, το αβοκάντο και η γλυκοπατάτα είναι καλές επιλογές.
  • Το γιαούρτι, εκτός από το ότι είναι πλούσιο σε κάλιο, θα σε βοηθήσει να επαναφέρεις την ισορροπία στα καλά βακτήρια του εντέρου σου. Κατανάλωσέ το σκέτο ή με λίγα κεράσια ή βατόμουρα, που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, ή με λίγους ξηρούς καρπούς πλούσιους σε Ω3 λιπαρά οξέα.
  • Ενυδατώσου με άφθονο νερό, αλλά και με 1 ποτήρι πράσινο τσάι με τζίντζερ και λεμόνι. Το τζίντζερ θα σε βοηθήσει πολύ στο αίσθημα φουσκώματος.
  • Διάλεξε ένα φιλέτο ψαριού πλούσιο σε Ω3 λιπαρά οξέα, που έχει φανεί ότι καταπολεμούν τις τοξίνες λόγω της αντιφλεγμονώδους ιδιότητάς τους.
  • Μια σαλάτα με φασόλια, πλούσια σε κάλιο και φυτικές ίνες, είναι το ιδανικό αποτοξινωτικό πιάτο.

Κροστίνι με φιστίκια και αρακά: Τέλειο και ελαφρύ πιάτο για βράδυ