Τηλεόραση. Ελληνική τηλεόραση. Ελληνική τηλεόραση 2021-2022. Πρωϊνή ζώνη ελληνικής τηλεόρασης 2021-2022. Super Katerina-Alpha Tv!
Αν δεν έχετε βγει από το άρθρο μετά από αυτή την όχι και τόσο σύντομη, νοητή διαδρομή, είστε δικοί μου.
Η μπίλια έκατσε στην Κατερίνα Καινούργιου.
Ποιά μπίλια; Ποιοί είστε εσείς;
Ποιός είμαι εγώ;
Έλα ντε. Ένας πιστός tv freak από τότε, που θυμάμαι τον εαυτό μου!
Ακόμα και τώρα, που οι περισσότεροι εξ υμών έχετε γυρίσει την πλάτη στην τηλεόραση, εγώ, πιστός, φυλάσσω Θερμοπύλες.
Φυλάσσω Θερμοπύλες σε ένα τηλεοπτικό τοπίο, θολό και συγκεχυμένο, όπως και η καθημερινότητά μας εν γένει την τελευταία “κορονοϊόπληκτη” διετία.
Ας μη φλυαρώ και φτιάξτε καφέ να σας τα πω…
Κατερίνα Καινούργιου ή KatKen, για να μιλήσουμε fashionable και ινσταγκραμικά.
Ναι, τί;
Για εσάς που, διαβάζοντας το πασίγνωστο αυτό τηλεοπτικό όνομα, ήρθαν στο μυαλό σας, άθελά σας, μπότοξ, υαλουρονικό, νήματα, ή και για τους πιο σκληροπυρηνικούς χειρουργικό τραπέζι, σας αγαπώ, αλλά δε θα σταθούμε στο επιφανειακό του πράγματος.
Θα εμβαθύνουμε.
Σκεφτείτε το σαν μία καλή μεσοθεραπεία στη Ντόλυ Φατσεά – πάντα έλεγα τί όνομα και αυτό το Ντόλυ, τετράποδο μου θυμίζει, άσχετο – που θα αναπλάσει τη γνώμη μας για τη νέα Μενεγάκη.
Πόσο βαρετή και ανέμπνευστη αυτή η σύγκριση γενικότερα και πόσο εκπληκτικά έξυπνος και σωτήριος για την έως τώρα τηλεοπτική της πορεία, ο γρήγορος ελιγμός της ΚατΚεν, ώστε να αποφύγει να χαρακτηρίζεται ως η νέα βασίλισσα.
Ελιγμός και διαχωρισμός, που δεν κατάφεραν να συμβούν και από την ανταγωνίστριά της στην πρωϊνή ζώνη, Ιωάννα Μαλέσκου, η οποία πλέον ψάχνει να βρει ποιά τηλεοπτική στέγη θα τη φιλοξενήσει μαζί με το φορεμένο από τους δημοσιογράφους, ίσως και από την ίδια, στέμμα της βασίλισσας.
Ξεφύγαμε!
Η ΚατΚεν, που λέτε, είναι η αγαπημένη μου τηλεοπτική συνήθεια. Προσπαθώ να εξηγήσω τί είναι αυτό το τόσο εθιστικό για το αρκετά μεγάλο – φέτος δεν ήταν και από το Κονγκό, αλλά θα το αναλύσουμε σε λίγο – μερίδιο του τηλεοπτικού κοινού, που την παρακολουθεί, αλληλεπιδρά μαζί της και τη στηρίζει.
Με μία λέξη; Απενοχοποίηση.
Για να μιλήσουμε ειλικρινά, η Κατερίνα Καινούργιου δεν είναι Αττικός ρήτορας. Δεν είναι η Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ – δε θα έπρεπε άλλωστε – και δεν είναι σε καμία περίπτωση αναντικάστατη, εκτός από πέρυσι, που κάποιος πανικός την κράτησε μακριά από την εκπομπή της για μία ημέρα και το μισό ποσοστό τηλεθέασης μοιράστηκε σε ανταγωνιστικά προγράμματα.
Μπορεί να μην είναι όλα τα παραπάνω, είναι όμως αυθεντική, καθαρός καθρέφτης των συναισθημάτων της, προσιτή και ειλικρινής.
Το κοινό έχει αναγνωρίσει την αμεσότητά της και την επιβραβεύει με την προτίμησή του. Προτίμηση, που φέτος δοκιμάστηκε αρκετές φορές!
ΥΨΗΛΗ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ – ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΙΣΤΑ
Όσοι χρησιμοποιείτε ταξί θα έχετε αντιληφθεί, ότι οι μεγαλύτεροι πολιτικοί αναλυτές είναι οι οδηγοί ταξί. Κι όσοι με διαβάζετε τώρα, θα αντιληφθείτε, γιατί η Barking Well Media υστερεί, που δε με έχει στο δυναμικό της.
Η SuperKaterina – ο Θέμης Μάλλης (είναι αρχισυντάκτης της από τον Σεπτέμβριο του 2016) πρέπει να βαριόταν οικτρά ή να θυμόταν την εφηβεία του, όταν αναζητούσε τον τίτλο της εκπομπής – ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς τον Σεπτέμβρη του 2021, με μία υπέροχη και δαπανηρή παρουσίαση του τηλεοπτικού προϊόντος που ερχόταν.
Το τηλεοπτικό προϊόν ξεκίνησε στα λευκά για την ΚατΚεν, με μέτρια νούμερα, ωστόσο σε μια νεκρή έως τότε ζώνη (10:00 – 13:00) για τον Alpha. Υπήρξαν αποκλειστικότητες, που την κράτησαν στην κορυφή (Ιωάννα Παλιοσπύρου, Ιωάννα Τούνη – γενικά ήταν η χρονιά της Ιωάννας – ), ωστόσο η επικαιρότητα εξελίχθηκε σε βαριά και ασήκωτη, πόσο μάλλον για τη φύση των πρωϊνών ξανθών, ελαφριών και με “σηκωμένα μπούστα” εκπομπών.
Η προφυλακισμένη και κατηγορούμενη για τη δολοφονία του παιδιού της, Ρούλα Πισπιρίγκου, άθελά της έγινε η αγαπημένη τηλεοπτική εμμονή, καθώς πέρα από το αρχικό και γιατί όχι διαρκές σοκ, που προκάλεσε σε όλους ανεξαιρέτως το έγκλημα, που φέρεται να έχει τελέσει, τα νούμερα τσιμπούσαν.
Η ψυχαγωγία έδωσε τη θέση της στη διαχείρηση ενός βαρέος εγκλήματος, που εκ των πραγμάτων ο άλλοτε παρουσιαστής δελτίου ειδήσεων και νυν ανταγωνιστής της (Κ.Κ.) Γιώργος Λιάγκας, είχε τη δυνατότητα να διαχειριστεί με τηλεοπτική αριστοτεχνία.
Η ΚατΚεν, χωρίς να προσποιηθεί την καλά γνωρίζουσα, σχετικά με τη διαχείριση κοινωνικών θεμάτων, βρέθηκε έξω από τα νερά της, με τη δημοσιογραφική της ομάδα, να χάνει το βηματισμό της, αφού αμίμητοι είναι οι καυγάδες της on και off air.
Βέβαια, κατάφερε να σταθεί στην πρώτη γραμμή με τη συνολική τηλεθέαση της σεζόν 2021 – 2022, να κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα και τις γυναίκες – τα κορίτσια της, όπως τις αποκαλεί – να της δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης, σε ένα μοτίβο εκπομπής, που για πρώτη φορά καλέστηκε να διαχειριστεί!
ΠΑΙΔΙΑ ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΕ
Αρνητικό πρόσημο έχει αφήσει σε πολλούς από εσάς και σε εμένα η συνεχής ασυνεννοησία των συντελεστών (πάνελ) της εκπομπής με την παρουσιάστρια, οι διαξιφισμοί και το αμίμητο “Πες Χρύσλα μου εσύ” της Καινούργιου, όταν διακοπτόταν ουκ ολίγες φορές από τη γνωστή δημοσιογράφο.
ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ
Μικρούτσικη ήταν η αξιοποίηση του προσώπου – ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, Ανδρέα Μικρούτσικου, που πάλευε να πει ελεύθερα τη γνώμη του.
Και για όσους προτρέξουν, δεν εννοώ ότι εσκεμμένα δεν του δινόταν η δυνατότητα ελευθερίας του λόγου, αλλά ακόμα χειρότερα, επειδή η αρχισυνταξία αγόταν και φερόταν από τον φασισμό της πολιτικής ορθότητας, που ποδηγετεί τη ζωή μας τα τελευταία χρόνια, φοβόταν ότι το πηγαίο, πάντα αιτιολογημένο και κοφτερό σχόλιο του γνωστού παρουσιαστή, θα αποτελούσε κίνδυνο για την εκπομπή.
Και για να μιλήσω ως ένας άλλος Αντρέας Μικρούτσικος, που λατρεύει τα αποφθέγματα και τα γνωμικά, ‘’Οικήιον ελευθερίης παρρησίη’’.
ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΠΡΩΤΙΑ
Στόχος για την επόμενη σεζόν είναι να συνεχιστεί η παραμονή της στην κορυφή, με την Κατερίνα Καινούργιου να εμπιστεύετε πλήρως τους συνεργάτες της και εκείνους να ετοιμάζονται για μία χρονιά, γεμάτη αποκλειστικότητες και πρωτιές!
Η στήριξη του κολλητού της φίλου και παραγωγού της, Νίκου Κοκλώνη, είναι δεδομένη…