Όνειρα γλυκά με αυτές τις τροφές !

25
Sweet dreams

Σίγουρα, κάποια βράδια ο ύπνος σε παίρνει τόσο γρήγορα που δεν το καταλαβαίνεις και μπαίνεις στη χώρα των ονείρων με το που ακουμπήσεις το κεφάλι σου στο μαξιλάρι, και αυτές είναι οι καλές βραδιές αναμφίβολα. Υπάρχουν όμως και τα δύσκολα βράδια που στριφογυρνάς στο κρεβάτι σου προσπαθώντας να πείσεις τον εαυτό σου να κοιμηθεί και να σταματήσει να σκέφτεται το project που έχεις στη δουλειά, να ανησυχείς για τους φίλους σου, την οικογένεια σου, το κατοικίδιο σου και οτιδήποτε σε κάνει να αναλύεις μία κατάσταση έως και τις πρώτες πρωινές ώρες, όπου ξυπνάς πιο κουρασμένη από ό,τι έπεσες στο κρεβάτι σου.

Η λύση συχνά είναι πιο εύκολη από όσο πιστεύεις, σίγουρα ο διαλογισμός μπορεί να είναι μία καλή και αποτελεσματική ιδέα, όμως μια ακόμα επιλογή που μπορείς να κάνεις είναι να είσαι επιλεκτική στα σνακς που διαλέγεις να φας πριν πέσεις για ύπνο. Σύμφωνα με την επιστήμη, υπάρχουν συγκεκριμένα φαγητά που μπορούν να σε κάνουν να φτάσεις στο επιθυμητό στάδιο του ύπνου χωρίς να «λαγοκοιμάσαι». Αντί, λοιπόν, να πιέζεις τον εαυτό σου να κοιμηθεί –κάτι που το κάνει πιο δύσκολο σίγουρα!- φτιάξε ένα γεύμα, το οποίο θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς σαν πουλάκι, ενώ θα έχεις φάει ένα νόστιμο φαγητό!

Φυστικοβούτυρο
Το φυστικοβούτυρο εμπεριέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξέο το οποίο δεν παράγεται από τον ανθρώπινο οργανισμό και βοηθά στο να σε πάρει ο ύπνος. Είναι επίσης πηγή πρωτεϊνών κάτι που θα σε κάνει να νιώσεις χορτάτη κάνοντας σε έπειτα να νυστάξεις.

Χούμους
Το χούμους πέρα από το ό,τι είναι ιδιαίτερα δημοφιλές τελευταία έχει τη δυνατότητα να σε κάνει να νυστάξεις και να κοιμηθείς καθώς επίσης εμπεριέχει το αμινοξέο τρυπτοφάνη. Μία ακόμα τροφή που περιέχει μεγάλη ποσότητα τρυπτοφάνης είναι το super food ταχίνι που ανάμεσα στις αμέτρητες ιδιότητες του έχει και την ιδιότητα να σε χαλαρώνει βοηθώντας σε να κοιμηθείς.

Γιαούρτι
Εάν χρειάζεσαι ένα σνακ το οποίο θα σου γεμίσει το στομάχι αλλά και θα σε κάνει να λαχταρήσεις το κρεβάτι σου, αυτό είναι το γιαούρτι. Τα γαλακτοκομικά προιόντα, συμπεριλαμβανομένου το γιαούρτι, περιέχουν τρυπτοφάνη αλλά και ασβέστιο.