PILATES

13

PILATES

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μερικές χρήσιμες και γρήγορες πληροφορίες για το τι είναι πώς λειτούργει και  πώς επιδρά το pilates στο σώμα.

 

Η μέθοδος PILATES χρησιμοποιεί ασκήσεις εδάφους και ειδικά μηχανήματα

Οι ασκήσεις εδάφους (ματ) είναι μια πολύ καλή αρχή για κάποιον νέο στο Pilates. Δοκιμάστε μια μικρή ομάδα ή ένα ιδιαίτερο μάθημα

Η μέθοδος PILATES συστήνεται από ορθοπεδικούς και φυσιοθεραπευτές, σαν η ασφαλέστερη μέθοδος εκγύμνασης. Είναι κατάλληλη για κάθε τύπο ανθρώπου, άντρα ή γυναίκας που επιθυμεί να αναπτύξει την μυϊκή του τόνωση, την ευλυγισία του, και γενικότερα την σωστή στάση, λόγω της προσαρμογής των ασκήσεων στις ιδιαιτερότητες του κάθε σώματος. Ενδείκνυται στην αποκατάσταση από τραυματισμούς, ή παθήσεις που οφείλονται στον σημερινό τρόπο ζωής (αυχενικό σύνδρομο, τενοντίτιδες, παχυσαρκία κλπ).

Είναι κατάλληλη για εγκύους, καθώς βοηθά τους πυελικούς μύες και ασφαλής για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας λογω του προσωπικού προς το κάθε άτομο χαρακτήρα του προγράμματος.

Οι ασκήσεις του PILATES δυναμώνουν,σμιλεύουν και τονίζουν το σώμα αποκαλύπτοντας τους μυς χωρίς λίπος σε ολα τα σημεία του σώματος.

Ακόμα  μπορεί να συντελέσει πολύ θετικά σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους.

Το Pilates μπορεί μπορεί να δώσει μια ώθηση στο μεταβολισμό και να σας

βοηθήσει να χάσετε πόντους

Το Pilates  μεταμορφώνει εντελώς το σώμα και τον οργανισμό των περισσότερων από αυτούς που ασχολούνται με αυτό.

Όπως έλεγε ο Pilates:

“Μετά από δέκα συνεδρίες, θα παρατηρήσετε

μια αλλαγή στο σώμα σας.

Μετά από είκοσι, θα την δούν και οι άλλοι,

και μετά από τριάντα,

θα έχετε ένα ολοκαίνουριο σώμα”

Save