Πώς να μην ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες

20

Σας δίνουμε κάποιες γενικές συμβουλές για διατροφή που θα σας βοηθήσουν να τρέφεστε σωστά και να συντηρείτε το βάρος σας:

  • Τρώτε καθημερινά πρωινό γεύμα που θα σας εφοδιάσει με την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσετε δυναμικά την ημέρα σας .
  • Τρώτε αργά και μασάτε καλά την τροφή σας
  • Καταναλώστε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια ,2-3 φορές όσπρια, 1 φορά κόκκινο κρέας
  • Να πίνετε τουλάχιστον 5-8 ποτήρια νερό την ημέρα.
  • Όταν νιώθετε αίσθημα πείνας ενδιάμεσα στα γεύματα προτιμήστε 1 φρούτο ή 1 σαλάτα ή 2-3 κράκερς.
  • Αποφεύγετε να τρώτε αργά το βράδυ, αν πεινάσετε πιείτε 1 ποτήρι άπαχο γάλα ή φάτε 1 γιαούρτι και 1 φρούτο.
  • Τρώτε 2-3 σαλάτες καθημερινά ωμές ή βραστές αποτελούμενες μόνο από λαχανικά, σε οποιαδήποτε ποσότητα .
  • Οι ποσότητες των γευμάτων πρέπει να είναι μέτριες, όσο πιο προσεκτικοί είστε στις ποσότητες τόσο πιο εύκολα θα έχετε αποτέλεσμα.
  • Προτιμήστε να χωρίζετε τα γεύματά σας σε μικρές και πολλές μερίδες.
  • Αποφεύγετε το αλκοόλ, μπορείτε να καταναλώνετε 2 ποτήρια κρασί 2-3 φορές την εβδομάδα.
  • Προτιμήστε ψωμί ολικής άλεσης ή σικάλεως.
  • Εντάξτε στην διατροφή σας δημητριακά και όσπρια, μειώνοντας τις ποσότητες των ζυμαρικών.
  • Άν σας πιάνει υπογλυκαιμία φάτε 1 κουταλάκι μέλι ή γλυκό του κουταλιού, τα υπόλοιπα γλυκά καλό είναι να αποφεύγονται.
  • Εάν θέλετε να φάτε έξω βραδινό γεύμα προτιμήστε μία μοσχαρίσια μπριζόλα και μία σαλάτα, η σουβλάκια κοτόπουλο και το μεσημέρι γευματίστε ελαφρά.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here