Θέλεις να χάσεις βάρος ; Αυτές τις ώρες πρέπει να γυμνάζεσαι

48

Θέλω να χάσω βάρος.

Η πρωινή άσκηση είναι µια καλή αρχή για να κάνεις πιο υγιεινές επιλογές µέσα στη µέρα. Σε µελέτη στο Medicine & Science in Sports & Exercise διαπιστώθηκε ότι γυναίκες που είχαν περπατήσει ζωηρά για 45 λεπτά το πρωί ήταν πιο δραστήριες την υπόλοιπη µέρα και είχαν µεγαλύτερη αντίσταση στις λιγούρες!

«Η γυµναστική το πρωί λειτουργεί όπως και ο πρωινός καφές: σε τονώνει, σου ανεβάζει τη διάθεση και σε βοηθά να αντιµετωπίσεις καλύτερα το στρες της υπόλοιπης µέρας» επισηµαίνει η personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου. Πριν ξεκινήσεις, όµως, φάε κάτι.

«Παρότι όταν ασκείσαι σε κατάσταση νηστείας (δηλαδή πριν από το πρωινό), καις περισσότερες θερµίδες από λίπος, εντούτοις δεν µπορείς να γυµναστείς το ίδιο σκληρά» τονίζει η Susan Kleiner, Ph.D., συγγραφέας του Power Eating. Αυτό σηµαίνει πως θα κάψεις λιγότερες θερµίδες, συµπεριλαµβανοµένων αυτών από λίπος, συνολικά.

Προπονούμαι για αγώνα ή θέλω να αυξήσω τη μυϊκή μου μάζα.

Σε έρευνα που δηµοσιεύτηκε στο Chronobiology International βρέθηκε ότι η δραστηριότητα των ενζύµων και η µυϊκή λειτουργία αυξάνονται στη διάρκεια του απογεύµατος, έτσι η επίδοσή σου κορυφώνεται από τις 2 ως τις 6 µ.µ. Αυτό σηµαίνει ότι θα µπορείς να πιέσεις περισσότερο τον εαυτό σου αν προπονείσαι αυτές τις ώρες.

Από την άλλη πλευρά, αν ο αγώνας σου πρόκειται να γίνει πρωί, όσο πλησιάζει η ηµεροµηνία θα πρέπει να γυµνάζεσαι πριν από το µεσηµέρι ώστε το σώµα σου να προσαρµοστεί.

Θέλω απλώς να γυμναστώ!

Προσπαθείς να ασκείσαι τρεις φορές την εβδοµάδα αλλά έχεις χάσει τις τελευταίες… 52 προπονήσεις; Η καλύτερη ώρα για να γυµναστείς είναι στο ξεκίνηµα της ηµέρας σου. Για πολλές γυναίκες αυτό σηµαίνει να πηγαίνουν στο γυµναστήριο κάθε πρωί.

«Με αυτό τον τρόπο, κάνεις την προπόνησή σου προτού σε καταβάλλουν οι υποχρεώσεις της ηµέρας» τονίζει η Χριστίνα Μαυρίδου.

Προσοχή: αν γυµνάζεσαι το πρωί, επειδή το σώµα σου είναι ακόµα «κρύο» από τον ύπνο, χρειάζεσαι προθέρµανση τουλάχιστον για 15 λεπτά.