in ,

Θέλεις να ξεκινήσεις snowboard; Γιατί να το δοκιμάσεις

Οι αλλαγές κατεύθυνσης με τη σανίδα βελτιώνουν την ευλυγισία και την ισορροπία, ενώ παράλληλα γυμνάζεται όλο το σώμα.

  • Κυρίως γυμνάζονται οι μύες των κάτω άκρων, που εξασφαλίζουν την ισορροπία, τον έλεγχο της κίνησης και τις αλλαγές κατεύθυνσης.
  • Ακολούθως, δυναμώνουν οι μύες του κορμού, οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι, καθώς και οι μύες των χεριών και της ωμικής ζώνης, που βοηθούν στην ισορροπία του σώματος και την αλλαγή της κατεύθυνσης.

Πριν ξεκινήσεις

Το snowboard ασκεί ολόκληρο το σώμα και για να το κάνεις απαιτείται καλός συντονισμός. Ο δυνατός μέσος κορμός είναι απαραίτητος για την ισορροπία και τον έλεγχο της κίνησης.

Η εκτέλεση των συνηθισμένων ασκήσεων ενδυνάμωσης σε μπάλα γυμναστικής θα ενισχύσει τους μυς του μέσου κορμού, αλλά για να γυμνάσεις ουσιαστικά τους κοιλιακούς και τη μέση, πρέπει να εκτελείς και άλλες ασκήσεις με έλλειψη ισορροπίας τρεις με πέντε φορές την εβδομάδα.

Δοκίμασε την άσκηση

Πάρε θέση για κάμψεις με τα πέλματα σε δίσκο ισορροπίας ή μαξιλάρι και τους καρπούς κάτω από τους ώμους. Μείνε εκεί για 20 με 60 δευτερόλεπτα και ξεκουράσου για μερικά δεύτερα. Εκτέλεσε 3 επαναλήψεις.

Το κάνεις σωστά;

Όταν ανέβεις πάνω στη σανίδα:
– Κοίτα προς την κατεύθυνση που θέλεις να πας.
– Μη γέρνεις πολύ μπροστά. Προσπάθησε να κρατάς τους ώμους πάνω από τα γόνατα.
– Για να ισορροπείς καλύτερα, κράτα ελαφρώς λυγισμένα τα γόνατα.
– Μοίρασε το βάρος σου εξίσου και στα δύο πέλματα.

πηγή:shape.gr

What do you think?

PENYPENY.GR

Written by PENYPENY.GR

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

12 Ιδέες για ζεστή Χριστουγεννιάτικη Διακόσμηση με απόλυτα κομψό στυλ!

Πώς να διαχειριστούν οι γονείς το θέμα του «Άγιου Βασίλη»