Όλες πλέον γνωρίζουμε τη δύναμη της Bella Hadid να δημιουργεί trends καθώς ό,τι επιλέγει να φορέσει γίνεται μέσα σε λίγες ώρες τάση που κατακτά το Fashion TikTok, το Instagram και τους δρόμους. Η θέση στο ψηλότερο βάθρο των trend setters της αξίζει επάξια. Μην παραξενευτείτε λοιπόν, αν δείτε τις fashionistas να υιοθετούν το τελευταίο απροσδόκητο element από την πρόσφατη εμφάνισή της.
Η Bella Hadid εθεάθη στη Santa Monica να φορά το T-shirt μιας αλυσίδας self-service πλυντηρίων. Ναι, διαβάσατε σωστά. Το κίτρινο μπλουζάκι της Bella Hadid με το motto “Built Better to Last Longer” ανήκει στην εταιρεία “Speed Queen” που κατασκευάζει πλυντήρια για laundromats και νοικοκυριά από το 1908 στο Ουισκόνσιν των ΗΠΑ.
Έχουμε ξαναδεί διαφημιστικά t- shirts φορεμένα ως fashion items. Συγκεκριμένα την αρχή έκαναν τα VETEMENTS, δηλαδή τα αδέρφια Gvasalia, με την περίφημη καμπάνια τους με την εταιρεία μεταφορών DHL. Επίσης, σε πιο editorial indie ή/και πιο underground περιοδικών μόδας τα t- shirts merchandise εταιρειών όπως super market, τηλεφωνικών εταιρειών κ.α. έχουν υποδυθεί τον ρόλο των items – κλειδιά για ένα σύνολο με πιο cult και street χροιά. Αυτό συμβαίνει γιατί τα διαφημιστικά t-shirts συνοδεύονται από ωραία quotes, σαν αυτό που φορά η Hadid μάλλον ακριβώς για αυτό το λόγο, ή ιδιαίτερα λογότυπα, ή ακόμη και logos που έχουν χαρακτεί στη μνήμη μας και μας θυμίζουν τα παιδικά μας χρόνια.
Το να τα φορά κανείς χτυπάει μια πολύ ιδιαίτερη συναισθηματική χορδή. Μοιάζει σαν να το βούτηξες από τη ντουλάπα σου χωρίς να το σκεφτείς και να το έριξες πάνω σου για να πεταχτείς μέχρι το περίπτερο ή να κάνεις κάποια δουλειά που θα κατεστρέφε οποιοδήποτε άλλο t-shirt που φοράς έξω. Ή είναι λες και ήταν το t-shirt με το οποίο έπεσες για ύπνο μια καλοκαιρινή νύχτα. Σηκώθηκες έβαλες απλά κάτι από κάτω και πήγες για μια πρωινή βόλτα. Η χαλαρώτητα που συνοδεύει λοιπόν αυτά τα t-shirt είναι παιχνιδιάρικη και εκτός από statement, μοιάζει να μας αποφορτίζει λίγο από την προσπάθεια να είμαστε συγχρονισμένοι με τα trends. Παράλληλα, όταν αυτά είναι συνδυασμένα με high-end αντικείμενα ή εξίσου cool, αλλά designer κομμάτια μπορούν να δώσουν ένα αποτέλεσμα πιο κοντά στο Y2K style που φέτος είναι ζητούμενο.
Σκεφτήκαμε λοιπόν ποια διαφημιστικά t-shirt μεγάλων εταιρειών θα μπορούσαν να είναι τόσο αναπάντεχα, αστεία ή πονηρά και θα απογείωναν τα looks σου. Αυτές είναι οι προτάσεις μας.