Οι διασημότητες συχνά κάνουν τις εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί να φαίνονται εύκολες και χαλαρές, καθώς περνούν μπροστά από τους φωτογράφους με τέλειο χαμόγελο, καλοχτενισμένα μαλλιά και όμορφα ρούχα που έχουν προσαρμοστεί σε κάθε εκατοστό του σώματός τους σαν γάντι.
Αλλά υπάρχει πολλή δουλειά πίσω από τις κάμερες- και μυστικές συμφωνίες με σχεδιαστές μόδας – για να δείχνουν οι ηθοποιοί τέλειες και τέλειοι τη βραδιά των Όσκαρ.
Εξάλλου το κόκκινο χαλί είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία για τους σχεδιαστές να διαφημίσουν τις δημιουργίες τους, αλλά όπως φαίνεται και για τους καλλιτέχνες να αυξήσουν το εισόδημά τους. Αρκετούς μήνες πριν από την τελετή απονομής των βραβείων, μια ομάδα κοσμηματολόγων, κομμωτών, στιλίστες και μακιγιέρ εργάζονται μαζί για δημιουργήσουν τις iconic εμφανίσεις που βλέπουμε.
Ως εκ τούτου, οι υπεύθυνοι στιλίστες πρέπει να γνωρίζουν ποια φορέματα θα φορέσουν όλες οι ηθοποιοί για να αποφύγουν τις κοινές εμφανίσεις. Παράλληλα, έχουν επίσης ένα εφεδρικό ρούχο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Πρέπει να σημειωθεί ότι οι ηθοποιοί δεν πληρώνουν για τα φορέματά τους, καθώς διάσημοι σχεδιαστές όπως ο Dior, ο Versace ή ο Armani είναι πρόθυμοι όχι μόνο τα προσφέρουν χωρίς κέρδος, αλλά αρκετές φορές να τα πληρώσουν οι ίδιοι.
«Επικρατεί σε όλους τους τομείς. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με κοσμήματα πληρώνουν, οι άνθρωποι που ασχολούνται με παπούτσια πληρώνουν, οι εταιρείες γενικά πληρώνουν!», είχε δηλώσει η στιλίστρια Jessica Paster, που έχει συνεργαστεί με ονόματα όπως η Miranda Kerr, Emily Blunt και Sandra Bullock, πριν από μερικά χρόνια στο Vulture Festival, σε σχετική συζήτηση για τις οικονομικές συμφωνίες των celebrities.
«Όταν μιλάμε για τα ρούχα, τότε θα μπορούσε να είναι μόνο η πληρωμή του στυλίστα και παίρνουμε από 30.000 έως 50.0000 δολάρια. Ή πληρώνουμε τους ηθοποιούς από 100.000 έως 250.000 δολάρια», είχε δηλώσει.
Το παιχνίδι του κόκκινου χαλιού για τους άνδρες έχει φουντώσει, επίσης, τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εταιρείες μόδας αξίας πολλών δισεκατομμυρίων λιρών, όπως οι Prada, Dior, Gucci και Saint Laurent, προσλαμβάνουν τους άντρες σταρ της εποχής για να φορέσουν από την κορυφή ως τα νύχια τις εμφανίσεις τους σε πρεμιέρες, κινηματογραφικά φεστιβάλ, τα γκαλά της Met και της Ακαδημίας, και το πιο σημαντικό από όλα, τις τελετές απονομής των βραβείων που λαμβάνουν χώρα μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου.
Στα μεγάλα πρακτορεία ταλέντων, όπως το CAA και το UTA, είναι πλέον ο κανόνας να βρίσκει κανείς έναν εσωτερικό αντιπρόσωπο του οποίου η αποκλειστική ευθύνη είναι να μεσολαβεί για συμφωνίες καμπανιών και συμβόλαια για το κόκκινο χαλί με τους μεγάλους οίκους μόδας, ρολογιών και κοσμημάτων. Επίσης, το υψηλότερο ποσό έχει μέχρι στιγμής ακουστεί για πληρωμή σε άνδρα ηθοποιό είναι τα 250.000 δολάρια για μια μόνο εμφάνιση στο κόκκινο χαλί.